catsitter trojmiasto

F.A.Q

F.A.Q – Wasze najczęstsze zadawane pytania i nasze odpowiedzi:

Czy jest podpisywana umowa?

Oczywiście! Zawsze obowiązkowo podpisujemy umowę na wizycie zapoznawczej.

Czy wizyta zapoznawcza u kotów jest obowiązkowa, kiedy ona się odbywa i jak ona przebiega?

Tak, jest ona konieczna, bez niej nie podejmujemy się opieki. Odbywa się ona na ok.tydzień przed rozpoczęciem opieki lub szybciej jeśli tak sobie życzycie.

Z tego względu wizyta zapoznawcza jest bardzo potrzebna i wręcz obowiązkowa abyście mogli nas poznać i oczywiście Wasz kot zapozna się z nami i naszym zapachem 🙂

Na takim spotkaniu omówimy kwestionariusz kota/ów, porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach, o Twoim ukochanym mruczku, jaki jest, co lubi, jakie ma potrzeby, tak by opieka nad nim spełniła Twoje oczekiwania i tak byś nie stresował/a się niczym wyjeżdżając.

Czy możecie się zaopiekować także innym zwierzęciem niż kot?

Nie, jesteśmy tylko CATSITTERAMI 🙂

Czy zaopiekujecie się moim kotem w Waszym domu?

Nie, opiekujemy się Waszymi kotami tylko na ich terytorium. Tam gdzie kot czuje się najlepiej, czyli u siebie 🙂

Czy liczba kotów ma znaczenie jeśli chodzi o kwotę?

Tak, każdy kolejny kot to dodatkowe 5 PLN.

W jaki sposób przekazać i odebrać klucze?

Najczęściej klucze odbieramy w trakcie spotkania zapoznawczego po podpisaniu umowy. Oczywiście możecie dostarczyć je w dogodnym terminie lub catsitter może je odebrać od Was. Zarówno odbiór, jak i zwrot kluczy wymagający dodatkowego przyjazdu catsittera do Was jest płatny w wysokości 30 PLN.

W jaki sposób mogę zapłacić za Waszą opiekę?

Płatności za opiekę dokonywane są przelewem lub gotówką. O szczegółach dowiecie się podczas wizyty zapoznawczej w Waszym domu.

Czy mój dom jest bezpieczny w trakcie mojej nieobecności?

Jasne! Naszym celem jest zapewnienie spokoju podczas Waszego wyjazdu abyście nie musieli się niczym martwić. Dbamy nie tylko o jakość świadczonych usług w zakresie opieki nad Waszym kotem/kotami, ale także o zapewnienie bezpieczeństwa Waszego domu, co uważamy jest bardzo ważne.

Traktujemy poważnie to czym się zajmujemy i przede wszystkim odpowiedzialnie. Z każdym Klientem podpisujemy umowę. Dane osobowe, w tym adres zamieszkania, traktujemy jako dane poufne.

Dlaczego warto korzystać z usług CATSITTERA?

Opieka Catsittera na czas Waszej nieobecności jest korzystna zarówno dla kota jak i jego właściciela!

Kochamy koty, bo koty to nasza pasja, a może nawet i…kocio obsesja! Koty to doskonale wyczuwają, więc czują się z nami bezpiecznie i lepiej znoszą rozłąkę z właścicielem.

Przede wszystkim kot pozostaje na swoim terytorium. Ma zapewnioną troskliwą i indywidualną opiekę ze strony kocich pasjonatów – dla których jest istotą wyjątkową i którzy czerpią ogromną przyjemność z obcowania z nimi. Ciągły rozwój w naszej koto pasji sprawia, że język kotów znamy bardzo dobrze! Dzięki temu Wasz kot nie przeżywa stresu związanego z obecnością w obcym miejscu. Nie jest narażony na choroby pochodzące od innych zwierząt. W razie konieczności ma zapewnioną pomoc weterynarza.

Wy z kolei macie zapewniony spokojny urlop, czy inny wyjazd, ponieważ zostawiacie swojego mruczka w doskonałych rękach. Dodatkowo – dzięki codziennym wizytom – zwiększamy bezpieczeństwo Waszego domu, czy też – na Wasze życzenie – podlewamy kwiatki aby nie uschły 🙂

A dla kogo jest przeznaczona taka forma opieki jak CATSITTER?

Dla właścicieli kotów z Trójmiasta, Redy, Rumii, Wejherowa i okolic, którym nie jest wszystko jedno, czy ich kot rozłąkę spędzi w obcym miejscu w stresie, czy w swoich pieleszach z odwiedzającym go opiekunem, który poświęci mu mnóstwo uwagi. Wyczyści miseczkę, poda posiłek i świeżą wodę. Zmieni żwirek w kuwecie. Pobawi się zgodnie z jego potrzebami, wygłaszcze, pomizia, da dużo czułości (oczywiście jeśli Mruczek wyrazi na to zgodę). Z każdej naszej wizyty oczywiście otrzymujesz relacje w postaci treści, foto i wideo!

Wasz kot będzie w dobrych rękach kocich pasjonatów!😸

Co należy zrobić aby skorzystać z Waszych usług – Koty Harcują?

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt. Dzięki temu wstępnie poznamy Twoje oczekiwania oraz potwierdzimy związane z tym koszty. Następnym krokiem jest umówienie się na wizytę zapoznawczą w Waszym domu. Chcemy porozmawiać o kotu powierzanego nam pod opiekę, poznać jego środowisko, zwyczaje, co lubi, czego nie lubi, jego potrzeby, umiejscowienie przedmiotów itp.

A jak przebiega Wasza opieka nad naszym kotem?

Do każdego kota podchodzimy indywidualnie. Dokładny przebieg wizyty zostaje ustalony w czasie wizyty zapoznawczej i wypełnionym przez Was kwestionariuszu. Najczęściej wizyta trwająca do 45min/1h godziny obejmuje zmianę wody, podanie posiłku (sucha lub mokra karma, w tym wyczyszczenie miseczek), wyczyszczenie kuwety oraz zabawy i czułostki. Oczywiście wiele zależy od charakteru kota, stąd np. dla kotka lubiącego pieszczoty wizyta będzie wyglądać inaczej niż w przypadku kota wycofanego. W tym ostatnim przypadku postaramy się jak najszybciej opuścić jego miejsce aby zminimalizować stres związany z naszą obecnością.

Ile CATSITTERÓW jest w Koty Harcują?

Diana, Natalia i Dorian – spokrewnieni miłośnicy kotów! 😻

Czy nie będzie Wam przeszkadzać zamontowana kamerka aby obserwować kota?

Nie mamy z tym żadnego problemu!

Jak wygląda kwestia rozliczenia za opiekę?

W dniu podpisania umowy należy wpłacić kwotę 100 PLN za opiekę jako zadatek. Może być w formie gotówki przy podpisaniu umowy, lub przelewem na konto bankowe. Resztę kwoty rozliczamy po zakończonej opiece przy oddaniu kluczy.

*Wyjątkiem w płatnościach jest okres Świąteczny (Boże Narodzenie, Sylwester i Wielkanoc). Wtedy płatność pobieramy z góry przy podpisaniu umowy.

Do jakiej godziny pracujecie w dni świąteczne i w zwykłe?

W Wigilię, w Święta Bożego Narodzenia oraz w Wielkanoc pracujemy max.do g.15:00! W pozostałe dni ostatnia opieka odbywa się do g.21:00.

Czy jest możliwość wybrania godziny opieki nad kotem?

Niestety nie. Wizyta może odbyć się tylko w godzinach naszej pracy i nie ma opcji wyboru konkretnej godziny wizyty. Umawiamy się na rano/po południe/wieczór.

W przypadku dwóch wizyt dziennie zachowuje się co najmniej 8/10-godzinny odstęp pomiędzy nimi (w zależności od ilości opiek danego dnia). Wyjątkiem są koty, które muszą przyjąć lek o danej godzinie!

Czy przewidujecie rabaty dla stałych klientów?

Oczywiście! Oferujemy Kartę Stałego Klienta i co ósma wizyta jest 50% taniej 🙂

Naklejka przysługuje co każdą podpisaną, nową umowę. tj. 1 naklejka 1 kot, 2 naklejki 2 koty itd.

Więcej informacji na stronie z cennikiem.

Koty