F.A.Q
F.A.Q – Wasze najczęstsze zadawane pytania i nasze odpowiedzi:
Czy jest podpisywana umowa?
Oczywiście! Zawsze obowiązkowo podpisujemy umowę na wizycie zapoznawczej.
Czy wizyta zapoznawcza u kotów jest obowiązkowa, kiedy ona się odbywa i jak ona przebiega?
Tak, jest ona konieczna, bez niej nie podejmujemy się opieki. Odbywa się ona na ok.tydzień przed rozpoczęciem opieki lub szybciej jeśli tak sobie życzycie.
Z tego względu wizyta zapoznawcza jest bardzo potrzebna i wręcz obowiązkowa abyście mogli nas poznać i oczywiście Wasz kot zapozna się z nami i naszym zapachem 🙂
Na takim spotkaniu omówimy kwestionariusz kota/ów, porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach, o Twoim ukochanym mruczku, jaki jest, co lubi, jakie ma potrzeby, tak by opieka nad nim spełniła Twoje oczekiwania i tak byś nie stresował/a się niczym wyjeżdżając.
Czy możecie się zaopiekować także innym zwierzęciem niż kot?
Nie, jesteśmy tylko CATSITTERAMI 🙂
Czy zaopiekujecie się moim kotem w Waszym domu?
Nie, opiekujemy się Waszymi kotami tylko na ich terytorium. Tam gdzie kot czuje się najlepiej, czyli u siebie 🙂
Czy liczba kotów ma znaczenie jeśli chodzi o kwotę?
Tak, każdy kolejny kot to dodatkowe 5 PLN.
W jaki sposób przekazać i odebrać klucze?
Najczęściej klucze odbieramy w trakcie spotkania zapoznawczego po podpisaniu umowy. Oczywiście możecie dostarczyć je w dogodnym terminie lub catsitter może je odebrać od Was. Zarówno odbiór, jak i zwrot kluczy wymagający dodatkowego przyjazdu catsittera do Was jest płatny w wysokości 30 PLN.
W jaki sposób mogę zapłacić za Waszą opiekę?
Płatności za opiekę dokonywane są przelewem lub gotówką. O szczegółach dowiecie się podczas wizyty zapoznawczej w Waszym domu.
Czy mój dom jest bezpieczny w trakcie mojej nieobecności?
Jasne! Naszym celem jest zapewnienie spokoju podczas Waszego wyjazdu abyście nie musieli się niczym martwić. Dbamy nie tylko o jakość świadczonych usług w zakresie opieki nad Waszym kotem/kotami, ale także o zapewnienie bezpieczeństwa Waszego domu, co uważamy jest bardzo ważne.
Traktujemy poważnie to czym się zajmujemy i przede wszystkim odpowiedzialnie. Z każdym Klientem podpisujemy umowę. Dane osobowe, w tym adres zamieszkania, traktujemy jako dane poufne.
Dlaczego warto korzystać z usług CATSITTERA?
Opieka Catsittera na czas Waszej nieobecności jest korzystna zarówno dla kota jak i jego właściciela!
Kochamy koty, bo koty to nasza pasja, a może nawet i…kocio obsesja! Koty to doskonale wyczuwają, więc czują się z nami bezpiecznie i lepiej znoszą rozłąkę z właścicielem.
Przede wszystkim kot pozostaje na swoim terytorium. Ma zapewnioną troskliwą i indywidualną opiekę ze strony kocich pasjonatów – dla których jest istotą wyjątkową i którzy czerpią ogromną przyjemność z obcowania z nimi. Ciągły rozwój w naszej koto pasji sprawia, że język kotów znamy bardzo dobrze! Dzięki temu Wasz kot nie przeżywa stresu związanego z obecnością w obcym miejscu. Nie jest narażony na choroby pochodzące od innych zwierząt. W razie konieczności ma zapewnioną pomoc weterynarza.
Wy z kolei macie zapewniony spokojny urlop, czy inny wyjazd, ponieważ zostawiacie swojego mruczka w doskonałych rękach. Dodatkowo – dzięki codziennym wizytom – zwiększamy bezpieczeństwo Waszego domu, czy też – na Wasze życzenie – podlewamy kwiatki aby nie uschły, odkurzymy również mieszkanie aby nie przywitało Was fruwające futerko po Waszym powrocie 🙂
A dla kogo jest przeznaczona taka forma opieki jak CATSITTER?
Dla właścicieli kotów z Trójmiasta, Redy, Rumii, Wejherowa i okolic, którym nie jest wszystko jedno, czy ich kot rozłąkę spędzi w obcym miejscu w stresie, czy w swoich pieleszach z odwiedzającym go opiekunem, który poświęci mu mnóstwo uwagi. Wyczyści miseczkę, poda posiłek i świeżą wodę. Zmieni żwirek w kuwecie. Pobawi się zgodnie z jego potrzebami, wygłaszcze, pomizia, da dużo czułości (oczywiście jeśli Mruczek wyrazi na to zgodę). Z każdej naszej wizyty oczywiście otrzymujesz relacje w postaci treści, foto i wideo! (wizyty standardowe), na wizytach skróconych foto i video nie obejmuje, jest tylko raport w formie treści.
Wasz kot będzie w dobrych rękach kocich pasjonatów!😸
Co należy zrobić aby skorzystać z Waszych usług – Koty Harcują?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt. Dzięki temu wstępnie poznamy Twoje oczekiwania oraz potwierdzimy związane z tym koszty. Następnym krokiem jest umówienie się na wizytę zapoznawczą w Waszym domu. Chcemy porozmawiać o kotu powierzanego nam pod opiekę, poznać jego środowisko, zwyczaje, co lubi, czego nie lubi, jego potrzeby, umiejscowienie przedmiotów itp.
A jak przebiega Wasza opieka nad naszym kotem?
Do każdego kota podchodzimy indywidualnie. Dokładny przebieg wizyty zostaje ustalony w czasie wizyty zapoznawczej i wypełnionym przez Was kwestionariuszu. Czas wizyty liczymy zadaniowo. Czas jaki spędzamy z Twoim kotem liczymy zadaniowo, tak aby zmieścić się w wykonywanych obowiązkach jakie pełni catsitter 🙂 Jeśli kot jest bardzo lękliwy, staramy się wizyta przebiegła szybko i sprawnie, aby kot nie stresował się naszą obecnością, zminimalizować jego stres. Po prostu działamy tak aby każda wizyta była dla kota komfortowa.
Wizyta obejmuje zmianę wody, podanie posiłku (sucha lub mokra karma, w tym wyczyszczenie miseczek), wyczyszczenie kuwety oraz zabawy i czułostki. Oczywiście wiele zależy od charakteru kota, stąd np. dla kotka lubiącego pieszczoty wizyta będzie wyglądać inaczej niż w przypadku kota wycofanego.
Ile CATSITTERÓW jest w Koty Harcują?
Diana, Natalia i Dorian – spokrewnieni miłośnicy kotów!
Czy nie będzie Wam przeszkadzać zamontowana kamerka aby obserwować kota?
Nie mamy z tym żadnego problemu!
Jak wygląda kwestia rozliczenia za opiekę?
W dniu podpisania umowy należy wpłacić kwotę 100 PLN za opiekę jako zadatek. Może być w formie gotówki przy podpisaniu umowy, lub przelewem na konto bankowe. Resztę kwoty rozliczamy po zakończonej opiece przy oddaniu kluczy.
*Wyjątkiem w płatnościach jest okres Świąteczny (Boże Narodzenie, Sylwester i Wielkanoc). Wtedy płatność pobieramy z góry przy podpisaniu umowy.
Do jakiej godziny pracujecie w dni świąteczne i w zwykłe?
W Wigilię, w Święta Bożego Narodzenia oraz w Wielkanoc pracujemy max.do g.15:00! W pozostałe dni ostatnia opieka odbywa się do g.21:00.
Czy jest możliwość wybrania godziny opieki nad kotem?
Niestety nie. Wizyta może odbyć się tylko w godzinach naszej pracy i nie ma opcji wyboru konkretnej godziny wizyty. Umawiamy się na rano/po południe/wieczór.
W przypadku dwóch wizyt dziennie zachowuje się co najmniej 8/10-godzinny odstęp pomiędzy nimi (w zależności od ilości opiek danego dnia). Wyjątkiem są koty, które muszą przyjąć lek o danej godzinie!
Czy przewidujecie rabaty dla stałych klientów?
Oczywiście! Oferujemy Kartę Stałego Klienta i co ósma wizyta jest 50% taniej 🙂 W dniach 24,25,26,31 grudzień, Nowy Rok i Okres Wielkanocy nie obowiązuje karta rabatowa.
Naklejka przysługuje co każdą podpisaną, nową umowę.
Więcej informacji na stronie z cennikiem.